13.11.09

kahve fincanı meme

geçtiğimiz günlerde televizyonda talihsiz anlar yaşanmış. ve çok uzun aradan sonra rtük müstehcenlik cezası vererek ece erken'in sunduğu mavi şeker isimli programı fiili şekilde uyarmış.
uyarının sebebi yayınlanan bir klibin şarkı sözünün "yerim senin memelerini kahve fincanı gibi,ıhhh ohh mmmm o ye" diye bir bölüm içermesi. açıkçası çok çok çelişkili bir ifade bu.
meme yemek evet teknik olarak erkeği cezbeden bir durumdur.örnek için bkz: "koynunda memeleri erik dikeni gibi,açılmış saçılmışsın deniz yelkeni gibi-mustafa topaloğlu"ama abazan bir ifadedir.hukuki olarak ben burada tavuktan bahsediyorum diyerek işin içinden sıyrılabilir belki amcam fakat problem tavugun (chicks) erotik bir unsur olması ... bkz: şu pilici götürsem var yaaa...
ama benim kafamı karıştıran teşbih çabası. keza bir iki gündür düşünmekteyim kahve fincanı gibi meme nasıl olur.kahve fincanını hayal edip kadın figürünün üstüne koyduğumda çok çekici bir atmosfer olmuyor açıkçası ya da senin memelerini yerim kahve fincanını yediğim gibi bir anlam çıkmaktadır ki bu şarkının sahibinin ağır bir problemi olduğu belirtisidir.çünkü bildiğim kadarıyla günümüzde kahve fincanı yenmemekte.evet bazı ilginç amcalar tadına bakmıyor değil ama onlar da reality show kapsamında burslu vatandaş statüsündeler.

bir de o ıhhh ohhh uhhh o ye, kısmı bence hiç çekici değil ama bu hemen hemen her şarkının bünyesinde barındırma zorunluluğunu hissettiği sevişme nidaları! bak sevişirken deliler gibi inliyoruz imajı.diğer bir yaklaşımla bu seslerle azdıysanız sevişirken benim şarkımı dinleyin o zaman görün mesajı iletmesi.

şarkıyı dinlemedim olay esnasında izleyicisi değildim fakat tahmin ettiğim meme kısmı değil rahatsız eden abaza ıh oh yeh lerdir. zira ezelden beri meme figürü bizler için kutsal olup rtük affındadır.

ama nasıl bir profesyonelsizliktir ki, tüm ekibin gözünden kaçıp yayın akışına dahil olabilmiştir.unutmamalıdır ki cernobil de böyle bir durumdan çok canlar yakmıştır.ben derim ki ucuz atlattık.hoş televizyoncuların çoğunluğunun radyoaktiviteye ihtiyacı olmadığını düşünmekteyim.yeterince mutantlar.

demem odur ki;

hiç şık değil !

orijinal haber için al efendi burdan YAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder