8.11.09

Евгений Викторович Плющенко


açıkçası bizi ekran başına kitleyen,rus ekolünü dibine kadar hissettiren,yüzümü kara çıkarmayan birinden bahsetmekten zevk duymaktayım.

buzların efendi kişisi evgeni pluşenko.

kendisi minicikken farkını belli ettirip.ilk antrenörü tarafından aleksi mishin e götürülmüş ve buz terzisi olan mishin iyice yoğurmuş ve bugünkü şaheseri ortaya çıkarmıştır.

bizim evgeni çocukluğunu acılar içinde geçirip adeta bir "türk" edasında başarı grafiği göstermiştir.tek fark hala ben oldum! dememiştir.1995-2006 arasında bir çok başarıya imza atan bu kişi ciddi bir sakatlık geçirip kendi evinde yapılan dünya şampiyonasından sonra pistlerden çekilmiştir. ama sevinerek söylemekteyim ki bu kış yine bir fırtına esecektir.ve aleni bir şekilde görülmektedir ki evgeni patlamaya hazır bir bomba kıvamında.
yine yeni ekol kemanistlerden edvin marton ile ne harikalar çıkaracak çok merak etmekteyim.
çok doldum.çokbu arada edvin'de rus ekolü sembolüdür.(stradi'sinin olması da cabası.)
kısa keseyim.
mutlu oldum.kardeşim olsa bu kadar sevinmezdim .
helal olsun.

detayli düzgün ifadeli bilgi için alın burdan yakın
birde ararken ne buldum. bir de burdan yak

Cup of Russia Rostelecom uluslararası artistik patinaj yarışmasında da birinci olarak beni heyecana sevketmiştir. sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder