8.11.09

ben bugün ne öğrendim 2

* had bilmek ciddi bir erdem olmuş
* bir çift insan zamanıma ne kadar değer katmışlar.
* aç karnına çay sigara mide bulantısı yapabilir. (daha önce biliyordum ama tatbik ettik )
*çok gittiğin mekanlarda müessese ikramı adamı inceden mutlu ettiğini.
*domates çorbasının terbiyesi ve meyhanesi nasıl yapılır.
* abd de bulunan new england mahalini gerçekten ingiltere'li insanların oluşturduğunu.
*vizeler için bir gün öncesi çalışmanın hata olduğunu.(YİNE)
*kısır gaz yapar.
*bir de sakınan göze çöp batar.(vallahi fiili olarak öğrendim)

4 yorum:

  1. new england var hatta new dutch da var :)

    YanıtlaSil
  2. ah, buradan kendime
    kaptığım da bir pay var.
    ama çift olarak her daim
    anılmak istemem ki
    zira
    BEN TEKİM
    böbeim

    YanıtlaSil
  3. zirvede tek olduğunu hatırlatmana ve hatırlatmama bile gerek yok çılgınım :)

    YanıtlaSil