22.11.09

İlahiBlogYazarıDelisin


yaklaşık 40 dakikadır bir siteyi incelemekteyim. açıkçası biraz daha üstüne düşünürsem kan beynime sıçrayacak.

üyesi olduğum bloxoo da bir başlıkta internet ve blog yazarları derneği adı altında bir kuruluştan bahsedilmekte. siteye tıklıyorsunuz.yerel gazete dizaynından beter bir dizayn. bu kadar keskin konuşmamın sebebi. genel bir isim kullanarak bir dernek kuruluyorsa ve bu oluşum amatör ruh profesyonel çalışma bilinciyle meydana getiriliyorsa en önemlisi bu yapıyı "gençler" meydana getiriyorsa diyeceğim odur ki. üzüldüm.

site içini gezmeye başladığınızda etkinlikler kısmında temmuz 2009 etkinliğine katılım durumu aktifliği zaten bir soru işareti.hemen ardından bunları yapanlar kim sorusu geldiği için yönetim kurulunu tıkladım ve orada genel başkandan başlayarak müthiş bir ego tatmini farkettim.hoş diğerleri için bir şey söylemem ayıp olabilir ama genel başkan için bunu acımasızca söyleyebilirim.küstahça bir yaklaşım söz konusu bence.en azından ben öyle idrak ettim.

üye olmak istediğimdeyse karşıma öyle bir form çıktı ki; anne kızlık soyadını istemiyorlar bir tek. ayrıca şöyle bir ifade de formda yer almakta" Tüzüğümüz gereği üyelerin ödemesi gereken 10 TL giriş bedeli ve 60 TL yıllık aidat bedelinin, yönetim kurulu kararı ile alınmamasına karar verilmiştir. Bu bedeller üyelerimizden talep edilmeyecektir. Yani derneğimize üyelik tamamen ücretsizdir. İsteyen üyelerimiz makbuz karşılığında derneğimize katkıda bulunabileceklerdir." lutfetmişler.

çalışma gruplarına dair bilgi yok hakkımızda kısmında dahi büyük puntolarla üç paragraflık bir açıklama meydana gelmekte.

demem o ki;
kendilerini tanıtmalarına ayıracakları özen kadar site tasarımına logolarına ,ki 90 dönemi sosyalist mecmualara ziyadesiyle benzemektedir, içerik dolgunluğuna,bu ne
"dernek" nasıl oluştuyu bilsek pek şık olurdu.


not : slogana ben hiç değinmiyorum bile !


netice itibariyle

misafirperverlik iyi değildi,yemekler soğuktu,çatal bıçaklar yanlış yerdeydi o yüzden *-2-*



1 yorum:

  1. Methods,goldilock,arda A. nın fikirleri de şahsım adına çok değerlidir.belirtmek gereklidir bu durumu.

    YanıtlaSil