14.11.09

AKPil mi AKBİL mi ?

çok gerginim sayın okuyan. çok çok...

öncelikle ben metrobüs hattını istemedim.oldu ve müthiş işime yaradı fakat öğrenci olmama rağmen metrobüs benden tam kişi parası aldı,alıyor,vs. hep merak ettim öğrenciler metrobüs kullanmasın diye neden bu çaba ? yetmedi yapacağınız aktarma metrobüsle olacaksanız yarı fiyata değil yine tam fiyata aktarma yapmaktasınız. buna HİÇ anlam veremedim. hani madem bu kadar lüks ve özel yolculara göre yapılan bir taşıma sistemi neden klima çalışmıyor,neden metrobüs çi kokuyor,neden barlar vıcık vıcık yağla kaplı neden gece yarısından sonra seferler EKSTRA azaltılıyor ? lüks sevenler her saat gezer neticede !!

az önce izlediğim bir haberdeyse beynimden vurulmuşa döndüm.

metrobüs fiyatları 2TL yapıldı.aktarma her zamanki gibi YOK. mavi akbilde 1birim düşeceğine 2 birim düşecek! sokayım böyle hizmete.

ayrıca mavi akbilde 200 basım 160a indirilmiş,
1.5tl olan yetişkin tarife 2tl ye çıkartılmış,
aktarma yetişkinlerde 1tl olmuş,



açıkçası aylık,mavi,akbil kullanan birisi olarak bana 200 basım hakkı anca yetmekteydi ortalama 70 180 basım yapan ben madur değil miyim ?sorarım !

lanet olsun !
kınıyorum
KIN
nokta
.

1 yorum:

  1. Millattan öncede kaldı?Şimdi Sultan oldu ne zamlar yapıyor.Seyretmeside beleş.

    YanıtlaSil