9.11.09

bir internet kafenin anatomisi.


dayanamadım.kafam almadı hukuk falan.kaldığım öğrenci evinde internet yok.çünkü disiplinli çalışkanlar.argosunu söylemeye hacet yok. indim hemen altlarındaki internet kafeye.bir süredir fink atıyorum fakat şimdi dikkatimi çeken ne kadar enteresan tipler var 20m2 bir alanda.

getirgötür işlerini yapan eleman.doğulu aksandan da belli.bıçkın mı bıçkın.iki yanımda oturan patronun metresine yavşıyor ufaktan.cilveli cilveli konuşuyor.yardım ediyor.buranın ağası şimdi benim edasında omuza el atıyor.

karşımda bir hayat kadını slav dillerinden birini konuşuyor skype programıyla.rusça değil dil başka.garip bir dil.

yanımda abaza adam hafiften yaklaştı ekrana camfrog girişi deniyordu en son.sanırım istediğini aldı :)

birde etrafın çalışanları var.işçiler.kimisi sevgilisiyle msn de kamera mikrofon son teknoloji hasret gideriyor.kimisiyse kasıklarının fırtınasını dindirmek için tek el klavye kullanma çabasında.

birde turist girdi içeri.kimse ingilizce bilmiyor.adama boş sandalye yokmuş dedim diye bana beyin muamelesi yapıyorlar.mutlu muyum evet.zira 1 liralık hesabım şuan 1,75liralık eşdeğer süreye uzatıldı.ve bıçkın geldi ki abi sen bizdensin.ikramımız say.uzattığı kolonyayı da aldım zevkle sürermiş gibi yaptım.seviyorum bu zihniyetimizi.bana çok türk geliyor.bize has.

birde counter strike delisiçocuklar var.baktım içlerinden biri dikkatimi çekti.kırpmıyor gözlerini.hissediyor.işte bir hasta daha yetişiyor dedim içimden.hala diyorum.bak; işte bir hasta daha yetişiyor.

bunaltı munaltı kalmadı.arada geleyim bu internet kafeye.
mavi jeans reklamı gibi olsun istedim sonu.

eee burası aksaray.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder