1.10.10

Bak Blog !

sana yazmadım güzelim çünkü çok yoğundum.

demek isterdim.ama çok yoğun değildim. kafam bulanıktı.

staj yaptım. içim yarıldı.
geldim stajdan bir ambale,bir dumur haller. dedim boşversene !

kafam çok karışıktı.bir şeyler yapmam gerekiyordu. aradım taradım a ah yok.bulamadım.

önce bir arkadaştan organizasyon teklifi geldi. kabul ettim. munchen-salzburg volkswagen organizasyonu. tabiri caiz, eşşek gibi çalıştım. memnun bıraktım kendimi. şimdi düşünüyorum hayatıma bu kadar sıkı sarılsam pırlanta gibi adam olurum. en azından adam olurum.

neyse konu bu değil.

sonra türkiye'de işler yaptık. böyle rütbeli falandım. hoştu.
şimdi onlarlayım.
tercih yaptım.
iyi hissediyorum.
kaygı maygı da kalmadı.

Arada Zagreb'e gidip geldim.Apple organizasyonunu yönetmek için.

3saat sonra havaalanında olmalıyım.Marmaris'e oradan Yunan Adaları'na ( Rodos, Santorini,Mykonos) geçeceğim. Audi için.

dönüşte beni Paris bekliyor.

Bu hafta bir iki okula gittim. O kadar silmişim ki,... Çok sıkıldım. Bitirmişim okulu kafamda. Yok yani bakıyorum insanlara ı ıh yok tahammül mümkün değil.

Görüncü alt üst yan yön devreleri diyorum ki benim geleceğimle sizin gelecekleriniz ayrılmış bebeklerim. Sen daha staj yapma niyetindesin.Biraz geç kalmadın mı ?

Sonra şaşırıyorsun alttan dersim olmayınca.Her şeyin zamanı var. Gördün mü beni sınav döneminde gecelerde kaybolurken ?? Karşımdakine kızıp ders çalışmadığımı ? Görmedin.
Ellerim yerinde en havada, yerinde dirsek çürüttüm.


Ama pis kanı akıtmak için ucuz kişilerle uğraşmadım değil, saçma hırslarım oldu. Törpülendim. Geride kaldı her şey.Cuma cumartesi çıkmalarım var bir tek. Diğerlerinde dağıtmıyorum kendimi. Vaktim yok zira. Üniversite başlarında yapıldı keza !

Bugün Öz'le görüşünce farkettim biraz kendimi. Çok dingindim blog. Böyle adamakıllı dedikodu bile yapmadım.

Sadece minik bir özlem itirafı detaydı o kadar.

Ayrıca şuan buram buram Aysel Gürel özlemi çekiyorum. Utanmasam ağlayacağım şerefsizim.
Keşke ölmeseydin Aysel.

1 yorum:

  1. ahhh bebir, sana kıyamam ben. kıyamam ki. güzel bir yazı, nihayet en azından bir yazı!!

    devamı da olmalı. kisser nicer dicer.
    ....memnun bıraktım kendimi. şimdi düşünüyorum hayatıma bu kadar sıkı sarılsam pırlanta gibi adam olurum. en azından adam olurum....ç Bu hafta bir iki okula gittim. O kadar silmişim ki,... Çok sıkıldım. Bitirmişim okulu kafamda....Bugün Öz'le görüşünce farkettim biraz kendimi. Çok dingindim blog. Böyle adamakıllı dedikodu bile yapmadım....


    süpersin beybigörl.

    YanıtlaSil