25.10.10

gasp : gergin,asabi,sinirli.polis


bu ülkeden artık nefret ediyorum.önceden sadece rahatsızdım.

haftasonu, sabaha karşı beyoğlu'ndan eve dönerken biri yanaştı.sağ böbreğimde bir sertlik. sesimi çıkartamadım. kafam -fiziki,pskikolojik- normal değildi. başladı beni sürüklemeye. insanlarla göz kontağı kurmaya çalıştım.herkes gözlerini kaçırdı. bir ara sokağa soktu. üstümü başımı ellemeye başladı. debelendim.
boynumda soğuk bir metal.
durdum.
elini montumun cebine soktu.
telefonum ve paramı aldı.
beni hareket etmeye çalışırken .
beni ittirdi
ve
kaçtı.
kovaladım.
kayboldu.

hızla istiklaldeki polislere gittim.
onlar birbirlerine göndererek başlarından savmaya çalıştı.
en sonunda birisi beyoğlu karakolu'na gönderdi.
gittim.

yine kat kat dolandırdılar.
en sonunda 4.katta muhatap bulabildim.
derdimi anlatmaya başladım.
peşinden sorular.
tekrar tekrar anlattım.
en sonunda rütbeli olan
neden gasp ettirdin diyerek
beni bir kere daha beynimden vurdu.
o an boşaldı elim ayağım.
çirkinleşmeye başladım.
benden daha çirkin olduklarını ispatladılar.
beni aldılar olay yerine götürdüler.
her şeyi bir kere daha anlattım.
1 mt ötedeki güvenlik görevlisinide sorguya çektiler.
adam " görseydim de susardım." diyerek görev tanımını onu bıraktım vatandaşlık görevini nasıl büyük bir başarıyla ve ustalıkla yerine getirdiğini ispatladı.
ardından tekrar karakol.
imalar.tavırlar.
her yerimin tekrar tekrar tekrardan aranması.
çıktığımda pişmandım.

keşke direkt eve gitseydim.
niye polise gittim ki.
kendimi madur hissederdim.
şimdi kendimi sadece orospu gibi hissediyorum.
çünkü o saatte zaten sokakta olmam bunu gerektiriyor.

bu profesyonel çalışmalarından dolayı bir kez daha türk polisini gözlerim dolu bir şekilde ellerim kanayana kadar ayakta alkışlıyorum.

benim ülkeyi terketme fikrimde tamamen kendi dengesizliğimden.
yoksa piyangodan bahtımıza çıkan hep pembe lolipop tadında olaylar.

NOT: bıçak boynumdayken aklımdan,
RC'yi ne kadar sevdiğim
ailemin en üst şey olduğu
eski sevilene yeterince açıklama yapamamış olmanın pişmanlığı
çok genç olduğum
çok geç olduğu.
ve birkaç şey daha
geçti.
gitti.

geçti gitti.

4 yorum:

  1. geçmiş olsun.insanda da insanlıktan da soğutan şeyler bunlar.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.
    nasır kelimesini bilir misin ?
    anladın sen.

    YanıtlaSil
  3. seni seviyorum ben beybi :( daha görecek güzel yollarımız var ki

    YanıtlaSil
  4. ah cicoz vurgun yediysen fahişeyi oynayacaksın diyen ben miyim ? tabi ki güzel günlerimiz olacak. ölümüne fahişe olsak dahi.

    YanıtlaSil