12.10.10

kış

bu karaktersiz mevsimler içerisinde en asil olan mevsim: kış.

seni çok seviyorum. benim kadar seviyorum seni.

bu yazıyı yazmam her ne kadar baltalansada şuan bu yazıyı yazıyor olmak bana huzur veriyor.
bugün yepyeni bir nefesim var.
artun'dan bir piyano eseri.
capcanlı.
tam kış.
hareketli.
soğuk.
sevgisi dozunda.
sokula sıkışma isteği uyandırıyor.
sizlerle paylaşmak isterdim.
ama olmaz.




üşüyüp sevişme isteğidir kış.


çırılçıplak bir battaniye, ekose-bol yünlü-tüylü-kalın, içinde sigara içmektir.
öyle diyor eser.

kış en kalın ve en tiz tonların dinlenme mevsimidir.
diğer mevsimlerde bu sesleri asla duyamazsınız.
Asla.

**
Senin nefesini daha iyi soluyabiliyorsam sayın Öz bu kış yüzündendir. Üşümek sana olan aşkımı daha da kabartıyor.
Puf.
**

biraz kendime bakacak olduğumda

ve bu kış gelirken farkediyorum,
geride kalanlar iyiki ordalar.
çok huzurluyum.
bir şeyleri özlüyorum. güzel.
ama ötekileşenleri ...
güçlü hissediyorum çok.
dünyanın tüm güçleri benim elimdeymiş gibi.
süper kahraman gibiyim.
kendini kurtaran süper kahraman.

..

yüzüme vuracak sert rüzgarları dört gözle bekliyorum.
kendime sarılmanın yadırganmadığı anlar gelecek.
yine ben ben olacağım.
iki kişilik yalnızlıkta,bir kahve biraz tütün.
sıyrık gülüşler.
ve yarabandı verenin olmadığı bir kış.
acıtacak daha çok.
çok hoş.
bırak kanasın diye içimden geçirmeyeceğim.
nasıl olsa dinecek.
izi kalsın.
kim farkedecek.

biliyorum kış bana ibiza güneşi gibi gelecek.
hele bu melodiyle.

tam bir fransız kışı bizi bekliyor gibi.
biraz sepya
biraz sarhoş
biraz yalnız
biraz dolu
belki biraz da çıplak.

belki bu notalar birinin tenine söylenecek.

**
bir hayalim vardır hep.sevgiliyle sarılıp istiklalde kahveyle ve kışla yürümek.sarmaşdolaş böyle.
ne kadar körmüşüm. toymuşum.
aslolan, kendimin kahve alıp kışla yürümesiymiş.

**
bütün güzel insanlar çirkinleşir,
çirkinleşenlerle yollar ayrılır.
en çirkinle yollar hep kesişir.
çünkü kış hepsini...
**


neden bilmiyorum,
ki gerçekten bilmiyorum
keza bilsem de farketmez,


o kadar mutluyum ki.

keşke adım kış olsa.

2 yorum:

  1. Çok etkileyici bir yazı.. AMa şu bölüm var ya..
    "en çirkinle yollar hep kesişir" yazınızı dün okusaydım dünkü yazıma bir madde olarak bunu eklerdim..

    Kış güzeldir.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler vladimir.

    içimden akıp giden bir yazıydı. bir şeyler hissettirebildiğine sevindim.

    kış en güzelidir.

    YanıtlaSil