28.12.09

sabah gerdiler.

finaller başladı gün itibariyle. yine anlamsız bir sürü kavramın ezberlenip unutulma süreci. keza karşımda "çalışkan" arkadaş muss meltem'ime sosyal diyalog, korporatizim, endüstriyel demokraside kavram çatışmasını açıklamakta. ve ben yine manasızca öğreniyorum. niyeyse böyle kafasını koparasım var birisinin.yüzüne kezzap atasım. tek istediğim sınavın kısa olması. keza dr. oz ve her yıldıza bir altın yarışmasının tekrarlarını kaçırmak istemiyorum. derya baykal'ın eski sütyenden büstiyer, kullanılmış prezervatiften sabunluk yapmasını, eski havludan pareo yapıp yapay havuz içinde mayosunu değiştirmesini kaçırmak istemiyorum.

ne günlere kaldık te-allam !!!


bana bolşans dilesene.

keza

üşüsene !!!

6 yorum:

  1. endüstriyel demokrasi böyle tokatlanır işte...
    tedaş'a elektrikleri kestiği için bol bol şükranlarımı sunarım

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir daha okula gitmeyecek olmam! :)

    YanıtlaSil
  3. benim de 2 haftası var :)
    bol şans, bol şans, bol şans:))
    not:ahahha 3 ünü hızlı okuyamıyorum ben dilim sürşüyo,okursan geçceksin hepisinden:)

    YanıtlaSil
  4. yarın için denilecek tek bir şey var sıçtım !

    keza bu hukuk sınavları bana göre değil

    ayrıca bolşans bolşans bolşans diye soyledim. ama bir avuç pipili insan tarafından kafayı sıyırdı yaftası yedim bu da ayrı bir durum .

    YanıtlaSil
  5. eheuheuehu umarım kafayı sıyırdı yaftasına değer bunun için dua edeceğim uyurken inan:))

    YanıtlaSil