22.12.09

keytmos


14 yaşında abd'den ingiltere'ye dönerken keşfedilmedim.
18 yaşında calvin klein'ın vazgeçilmez yüzü olmadım.
bir derginin 14 farklı reklamında benim yüzüm görülmedi.
ben hiç bedensiz olmadım.
benim her daim insana kendini sorgulatacak bakışlar atmadım.
genç yaşta milyon dolarlarım olmadı.
benim hiç yanımdaki kızlar benden çirkin olmadı.
johnny depp ile destan bir aşk yaşamadım.
coni için intihar etmedim. kokain kullanmadım.
günde 60-80 sigara içmiyorum.
benim bir kız çocuğum yok.
benim top-shop'ta kreasyonum yok.
benim kraliyet topraklarında evim yok.
bu yüzden bana lady/sir demiyorlar.
freud'un torunu benim yağlıboya tablomu yapmadı.
beymen çekimleri için özel davet almadım.
ben kokain kullanırken yakalanmadım.
bu milyarları etkilemedi.
dünyaları kaybetmedim bundan dolayı.
ve ben tekrar küllerimden doğmadım.


çünkü ben,


KATE MOSS değilim.

" nothing tastes as good as skinny feels "

1 yorum: