16.12.09

I'm gonna be crazy in a few minutes ,Where is my dr ?

bir ekonomi-endüstri öğrencisinin maymun,babun,şempanze,teleskop,kuyruklu yıldız,damar tıkanıklığına bağlı olarak meydana gelen infraktüs,tarım ilaçları,kromozomyu bozulmuş gıdalar,nitrojen tepkimeleri,primatların incelenmesi ve primatoloji,AIDS,HIV+,frengi,bel soğukluğu, genel ev, cinsel tercihler ile ilgili sayfalarca çeviri "ödevi" yapmasına anlam veremiyorum.

ve aklıma geliyor ki bunlar;

dr. sıfatına sahip yetersiz ingilizcesi olan bir hocanın okuması gereken ve öğrencilerine vermiş olduğu ödevler.Neticede türkçesini okuyup rapor hazırlamak daha kolay !

sence ŞIK mı ?

6 yorum:

  1. oha be. bizim hocalardan da saçmaları varmış yani!

    YanıtlaSil
  2. saat 05:03 ben çeviriyi yeni bitirmişim.saat 9:00'da teslim ve "bakalım anlamış mıyım ?" testi var.

    ve o kırmızı yazıya ek olarak , fahişelik, patalojik yalan, Agnor Skoru, ... ,bunlar aklıma gelenler, keza beynim çalımıyor şuan, bunları söyleyebilirim.

    istediğim tek şey uyku ama 1.5 saatlik bir uyku değil. en az 9.

    YanıtlaSil
  3. ben öğrencinin bilinç altına sosyal sorunları dikte eden bu hocayı takdir ettim şahsen ;p

    YanıtlaSil
  4. açıkçası kötü kullanılmış bir dilde en değerli bilgiler beş para etmiyor ve bilinç altında sıkışıp kalmış düşünceler keşke orda kalsın diyorsunuz.

    veee

    hoca sadece dr. değilmiş

    Prof. Dr. imiş. taze prof.

    YanıtlaSil
  5. merhaba demeye geldim:)sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ah merhaba efendim :)

    sevgiler hürmetler bizden, hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil