11.4.10

anne vs. seyrek

bir anne düşün elinde bir yığın kıyafet. tanıdık geliyor hepsi.

birden bağırmaya yakın bir ses tonu.
bu kazak vakko, bu gömlek cK,bu cüzdan LV,bu kot DKNY,bu tshirt banana,bu kot H&M,bu tshirtler polo,bu gömlekte brooksfield,bu gömlekler boss, bu triko beymen,bu tshirtler fcuk,bu hırka D&G,bu yelek nike ! klasik ayakkabıların,ablana aldığın çizmeler(böyle çamur var gibi tutuyor çizmeleri),elbiseler(elinde tutuyor böyle sümüklü mendil gibi.hani onlara para verilmedi sanki !)
bu giysiler sayılırken teker teker odanın ortasına atılıyor.böyle paçavra gibi. hani pazarda don karıştırırsın ya.çılgınca. aynen öyle !
ardından masmavi gözlerden çıkan iki şimşek ve biraz ses tonunun yükselmesi.

ve hala benden 5tl istiyorsun.

kendine gel ÇOCUK !!!

ama anne onlar MUS...

sus yalan söyleme.o melek çocuğu da yalanlarına alet etme.

sustum hepsini topladım,mustafa'ya geldim.

ve annem inanmasada hepsini LCW,Koton fiyatına aldım. daha neler aldım ama eve götüremiyorum.

bu bir reklam yazısı değildir.
geç gelen ergenlik bunalımı yazılarından birisi sayabilirsiniz !

3 yorum:

  1. annem bahsettiğin kadar kızgın olduğunda kelimeler dolanır ağzında. maaşallah, tık yok, çatır çatır konuşuyor :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle bir anne olmayım ben de mi?Yazık oğluma şimdiden acıdım:DD

    YanıtlaSil
  3. anne iddialıdır ! lafı pek güzel oturtur tüm cool edasıyla. ama kızınca da çirkinleşebiliyor :))

    sizler olmayın böyle.afferim oğlum al al deyin :))

    YanıtlaSil