14.6.10

ölmedim daha . NOT YET !!

ara verdik annem !

bu arada ne yaptım sınavlara girdim çıktım, girdi çıktı,çıkmak üzere.
bi paris milano yapıldı iş güç.
ritmogül ile bol bol vakit geçirildi.
gece kulüplerinde sarhoş olundu.
yeni sektörde işler bağlandı.
sevdicek uğurlandı.
meltem ile az görüşülebilinildi.
vakit ayıramadıklarımıza vakit ayırdık.
biraz daha çalıştık.
eve vakit ayırdık.
babanın amcasının kölesi olduk.
rahat sıçamadık.
demet ve gagavuz türklerinden hanım gaga ile coştuk.
ter kokanlara cık cık cık yaptık toplu taşımada !
bir iki sevmek fiilinin işteş çatılısını gerçekleştirdik.
falan filan felan ...

ARTIK
daha sık yazacağım.
evet az sonra yapacağım değişiklikleri ritmocalienteden gördüğüm için yapacağım. sonradangurme olduğum gibi sonradangörmeyim DE !

belirtmek isterim. blah blah bacı o çekik gözlü adamı haftanın bebeeemden çek artık. sevmedim. taktım. ı ıh .

ayrıca burun kıvırıyorsan

GİT BOKUNLA OYNA, GERDANINA SÜR !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder