6.1.10

süha tuğtepe

"canıma saldırıyor yelkovan döne döne"

ölmüş,üzüldüm.

5 yorum:

  1. saatler boş, saatler yalın, saatler yalnız...
    insan ruhu, bedeni düşünceleri ve isteklerinin kısır döngüsü içinde bir koşuşturma içinde ve bir bakıyoruz;
    ölüyoruz, üzülüyoruz

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Kentli bir incelikle selamlaşıyorum bu adamlarla.
    Ben bu adamların tanrısı var. bu adamların
    Hem tanrısı, hem sakalı hem de
    Karafatma gibi karıları var.
    Bu adamlar kaldırmıyor pembe bacakların
    Herkese görünen pembesini.
    Bu adamlar namus uğruna, bok yoluna.
    Bu adamlar totocu, piyangocu, atçı,
    Bu adamlar havada bulup, tavada istiyorlar.
    Bu kadınlar ev süsü, geyik muhabbeti, bir Gecelik aşk,
    Bu hayat kudurtuyor beni. bu işçiler uslu çocuk,
    köylü.....

    YanıtlaSil
  4. üzüldüm.

    çok.

    son otobüsü kaçırmış gibi.

    YanıtlaSil
  5. akrep sokmuştur.. geçmeyen zamanlarda olduğu gibi..

    YanıtlaSil